July 21, 2019, 02:13:59 pm

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Zemus

Pages: [1] 2 3 4 ... 31
1
RuneScape Discussion / Re: I got offended by random..
« on: June 11, 2017, 11:10:59 am »
well to be fair you are wearing a coif

2
smithing?

Reduces cost of repairing Barrows items
2nd most gp/xp besides Fletching (sometimes 1st depends on market)
Something I can semi-AFK while working
I was thinking about 90 because why not have base 90s but it's like 70K bars for that so that's a long term goal.

doing gold bars?

3
wow you are good at runescape

4
Join the Clan / Re: [color=yellow][Pending][/color] [07] LinkU2me
« on: April 29, 2017, 02:29:04 am »
hi friend welcome to the WG forums and community my name is Zemus pleased to meet you :)

5
Introduce Yourself / Community Intro - WG Zemus
« on: April 06, 2017, 06:18:28 am »

COMMUNITY INTRODUCTION: WG Zemus


My RuneScape Name: WG Zemus

About Me: Hello everyone my name is Michael
I cook and prepare food to make money in order to survive.
In my spare time I like to cook more food, or occasionly I enjoy escaping to a virtual reality such as Runescape or World of Warcraft


Clan history (if any): Wilderness Guardians 2007 - present


Where did you hear about us? Irl friend Spounty told me to join, he quit a few months after lol

Planning to join? no

Final comments (if any): no

6
Clan World Discussion / Re: Reign of Terror
« on: March 03, 2017, 01:44:51 am »
lol

7
House of Random / Re: Zemus
« on: February 22, 2017, 12:14:09 pm »
better out than in

8
nh scum

##

9
RuneScape Discussion / Re: Happy New Year! (see spoiler)
« on: January 02, 2017, 01:30:17 am »
about time m8

10
House of Random / Re: Guess who will post next...
« on: January 02, 2017, 01:00:58 am »
no lmao its me wg zemus


mojo

11
happy birthday friends

12
House of Random / Re: Guess who will post next...
« on: November 25, 2016, 05:43:04 am »
haha no it is me WG Zemus



wg mojo?

13
RuneScape Discussion / Re: Sparc Mac humiliated by the power of DJ Khaled
« on: November 17, 2016, 12:01:21 pm »
give me free stuff plz

14
RuneScape Discussion / Re: Runescape Recipes #1 - Grilled Swordfish
« on: October 01, 2016, 02:42:32 pm »
10/10 would put in mouth

15
Join the Clan / Re: [color=green][Accepted][/color] [07] WG James
« on: September 29, 2016, 03:44:06 pm »
you again

16
House of Random / Mountain trolls = cannibals
« on: September 26, 2016, 10:20:15 am »
Whilst on my runescape farming adventures i came to a realization.

If trolls are named after the first thing they try to eat:



Does that mean all these other "unnamed" trolls really just all try to eat each other ???



wtf gross

17
House of Random / Re: I am going
« on: August 28, 2016, 02:22:30 pm »
bump

18
House of Random / Re: What's Your Dragon Name?
« on: August 28, 2016, 02:21:22 pm »
Elggshn

19
House of Random / Re: His Lordship being chased by a moss giant
« on: August 11, 2016, 04:35:28 am »
lmao no prayer flick such inefficient runescape playing wow gf your prayer points mate and not even a run flick either the moss giant is only walking speed so if you were to run for 2-3 game ticks it would just be following behind you thus eliminating the need for prayer altogether just lmao at you and your subpar runescaping

20
Blogs / Re: Mojo on 07Scape
« on: August 05, 2016, 03:11:47 am »
lmao get rekt kid

21
Blogs / Re: Vio's Quest To Not Get Kicked Out Of WG
« on: July 31, 2016, 01:40:32 pm »
kick him anyway

22
RuneScape Discussion / Re: MY Bank is better than YOURS!
« on: June 26, 2016, 03:02:57 pm »
runescape


23
RuneScape Discussion / Re: Post your return sets!
« on: June 26, 2016, 03:00:46 pm »



:)

24
House of Random / Re: Is she really into you? (lol)
« on: June 26, 2016, 02:52:51 am »
heh

25
House of Random / Re: ANNOUNCEMENT
« on: May 25, 2016, 03:12:51 am »
??????????

Pages: [1] 2 3 4 ... 31
SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

Cargo design by DzinerStudio. Modification by RobbieThe1st and His Lordship.
Page created in 0.125 seconds with 42 queries.